Saker jag vill göra innan jag fyllt 30

Inte för att jag snart vill vara 30 (åldersnojan) men de är inte så många år kvar. Jag klagar jämt på att det händer för lite i mitt liv så jag tänkte att jag skulle göra en lista på saker jag skulle vilja göra innan jag fyller 30. Naturligtvis lär jag väl fylla på listan och allting på listan blir säkert inte gjort men iaf...


  • Åka på semester med tjejerna.
  • Ta examen
  • Få ett fast, välbetalt jobb.
  • Bli sambo
  • Gifta mig? (den kanske man skulle skrivit innan 35 =P)
  • Få barn (ska jag ha barn, vilket jag inte vet om jag vill, så vill jag ha mitt första före 30)
  • Lära mig spela gitarr.
Tråkig min lista är.. ska försöka fylla på den med fler roliga saker vid något senare tillfälle... Är det bara jag som har sån åldersnoja? Finns det saker ni skulle vilja göra innan en viss ålder? Varför ska ålder vara så viktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0