Sjukling

Usch och fy i lördags kände jag att det började klia i halsen och efter det har det bara burit utför.
Började med någon form av halsinfektion men just nu är det bättre men däremot är jag jävligt snorig och fryser som fan har inte feber vilket är konstigt.
Ska egentligen till Östersund i morgonbitti (senare idag kan man ju också säga om man ser till vad klockan är) på föreläsning men eftersom föreläsningar inte är obligatoriska får vi väl se om jag går, beror ju på hur man mår.

Ska gå och lägga mig och fortsätta läsa min bok och tycka synd om mig själv. Hjärtat ville inte va med mig i morgon heller och när jag frågade honom om när han ville träffa mig sa han "när du är frisk". Jävla taskmört =(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0