Äckliga människor skaffa bättre hygien!

Satt på bussen och lyssnade på musik när plötsligt sprider sig en odör utan dess like och stanken kommer från sätet bakom mig.
Alltså vad är det med folk? Har ni äckliga människor hört talas om munhygien?

Om människor känner för att äta bajs så fine men borsta för i helvete tänderna efteråt så slipper omvärlden känna stanken.

Föga förvånad var jag när jag upptäckte att det var en man och att han klev av i Skönvik! Ja jag är lite fördomsfull so what vem är inte det? Enligt socialpsykologin är alla fördomsfulla varesig vi vill det eller inte.
Enligt egen utsago är män äckligare än kvinnor (ja de är inte sant de är från person till person) och det bor bara socialfall i Skönvik.
Man får inte så mycket pengar när man går på soc men att det inte ska räcka till en tandborste, tandkräm och att de ska få riktig mat ist för att behöva äta bajs det hade jag ingen aning om. Det är ju fruktansvärt. Ska nog åka till Skönvik och dela ut tandborstar o tandkräm någon gång framöver.

Appropå fördommar har jag fördommar mot många områden, jag brukar se Skönvik, Finsta och Sundsbruk som ett enda område o hävda att de bor socialfall, knarkare, alkoholister och luder i det området (områdena). Blev ju lite fel för ett tag sedan när jag framförde mitt ogillade av Sundsbruk för några klasskamrater och det visade sig att den ena tjejen var uppvuxen och hade en mamma i Sundsbruk... Ja fan ska man säga... ? De finns säkert guldklimpar även i den hålan och mina fördommar är säkert långt ifrån sanningen men jag är inte ensam om att ha dem.

I vilket fall skit i mina fördommar oavsett vem det än är som äter bajs och går runt och sprider sin äckliga andedräkt så gör oss övriga en tjänst borsta tänderna och ta ett tuggummi eller några tusen . TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0