Snoken snokar vidare

Jag tror jag dör... Snoken har varit i farten igen, "han" loggade in på msn och jag kunde bara inte motstå frestelsen.

Sandra säger: herr mystery man
Patrik säger: va?
Sandra säger: vem är du?
Patrik säger: patrik..sj?
Sandra säger: gissa en gång
Patrik säger: sandra, timrå, 23 eller 24?
Sandra säger: jag har en stark känsla av att du vet betydligt mer om mig än jag vet om dig
Patrik säger: nej såg ju dig på nl
Sandra säger: jasså? du säger det
Patrik säger: mm
Sandra säger: vad heter du på nightlife då eller har du avslutat ditt konto där?
Patrik säger: mm
Sandra säger: hahaha givet.... vet du att jag är inte korkad även om folk som inte känner mig så bra tror det. Ställ de frågor du vill ha svar på så är det bra så
Patrik säger: vad menar du?
Sandra säger: vad jag menar? De tror jag nog du vet bäst själv.. både du o jag vet att du ALDRIG varit in på min nl eftersom jag såg redan då att du inte hade det... jag har ingen aning om vem du är men jag vet att du inte är den du utger dig för att vara o du kan va feg o logga ur om du vill eller så kan du ställa de frågor du vill ha svar på när du addade mig från början

Haha gissa vad "han" gjorde?


Lilla vän, jag är inte farlig jag bits inte. Varför får du aldrig fram vad du egentligen vill mig?

Kommentarer
Postat av: Maria

Mysko!

2009-02-02 @ 13:42:25
Postat av: Jenny

sv: Nääe, jag håller fortfarande på och läser den :P Har inte haft så mycket tid att läsa that´s why! ;)

2009-02-03 @ 19:01:53
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0