Töntlista

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 7 st
Vilken svordom använder du mest? Bra fråga jag vet inte. Jävlar tror jag.. eller fan.
Äger du en iPod? Njae men en väldigt bra mp3 spelare.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Det är olika beror på om jag ska till skolan eller jobbet. Antingen 6 eller 9.
Hur många resväskor äger du? Hm... ja en men den gick sönder på Sweden Rock måste nog köpa en ny =P
Var köper du dina matvaror ifrån? Säger som min kära granne: "Helst från Ica Maxi om jag har nån som kör mig. Annars blir det oftast Coop bara för att det är närmast."
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Jag tycker båda grejerna är roliga.
Vilken var den senaste filmen du såg? Film? Dogma tror jag.
Har någon av dina vänner barn? Ja flera av mina vänner.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Bli skuldfri.
Har någon någonsin kallat dig lat? Vet inte, men jag är lat.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? CD-spelare använder folk fortfarande sånt? Slipknot lyssnas det mycket på för tillfället.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Tycker inte om mjölk alls... bara om de är typ varmchoklad eller mjölkdrinkar =P
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nope
Använder du huvtröjor? Det händer väl.
Kan du vissla? Nix
Har du någonsin deltagit i en demonstration?  Nej
Vem var den senaste som ringde dig? Jenny
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Självklart och mycket av de som sägs får jag höra omvägar.
Tittade du på tecknat när du var liten? Har inte alla gjort det?
Hur många syskon har du? 2 st en halvsyster och en lillebror.
Vilken film kan du alla replikerna till? Alla kan jag nog inte i någon men Yrrol kan jag många i bland annat =P
Äger du några band-t-shirts? Yes Volbeat <3
När flög du senast? De är några år sedan när jag va 19 kanske?
Hur många stolar står runt ditt köksbord? 4 st.
Läser du för skojs skull? Ja, men hinner typ aldrig nu för tiden.
Pratar du några andra språk? Engelska, lite tyska och ytterst lite spanska (fick godkänt fast jag borde blivit underkänd)
Diskar du din egen disk? Ja och inte bara min egen heller för den delen.
Har du gråtit offentligt?  Ja haha va inte så himla länge sedan sist faktiskt =P
Har du en stationär dator eller en laptop? Både och men laptopen är på lagning just nu
Försöker du alltid lära dig nya saker? Alltid? Nä men ofta.
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? 3 piercingar och 1 tatuering.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej det spelar ingen roll.
Kan du kasta macka? Nix
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? Ja
Har du en blogg? Haha inte bara 1 =P
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Nästan alla musikämnena.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Måste nog hålla med Jenny pålitlig är viktigt men det finns många viktiga personlighetsdrag.
Gillar du din boendesituation? Ja hyfsat iaf lite renovering vore ju inte fel.
Vilken är din favoritfrukt? Vet inte.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 24 år GAMMAL
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Hehee händer nog emellanåt =P
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? Arg? Vet inte men den jag tjafsade med sist va Jimmy =P
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Pappa som valt, Therese efter hans mormor och Sandra vette fan va han fick ifrån.
Gillar du senap? Hell no that shit's nasty.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Kanske men jag skulle vara dö rädd.
Sover du på sida, mage eller rygg? Det som passar.
Har du någonsin köpt något från eBay? Ja
Tycker du om att krama folk? Givet, I'm a loving person.
Skulle du säga att du är trendig? Knappast.
Äger du en digitalkamera? Yes men vill ha en ny.
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera? Ärligt eller hur jag skulle vilja reagera? Jag skulle förhoppningsvis säga nej på ett snällt sätt men det kan hända att jag skulle försöka undvika människan (jävla feg man är) i vilket fall skulle jag få dåligt samvete.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Favorit? Anakin Skywalker/Darth Vader eller kanske Amidala.
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Äcklig och Pojken som kallades Det var lite jobbiga men jag vet inte om jag grät.
Tycker du att du är attraktiv? Det händer nog att man tycker emellanåt.
Vad är du allergisk mot? Inget vad jag vet.
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka? Men vem funderar på sånt?
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4: "...förändringsprocesser; och (3) uppföjning/bedömning av personalresursen och programaktiviterna."
Vad har du på dig? Svarta träningsbyxor och ett svartvitt linne
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Pantera - Walk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0