Förkylningstider

Jahapp så har man gått och blivit förkyld,
var det förra året också och de suger att vara förkyld på sommaren men men....



Sitter här och funderar på framtiden, man blir inte klok.
En närstående fick nyss sitt antagningsbesked till en ny utbildning,
som är väldigt svår att komma in på,
själv funderar jag på hur jag ska göra med min.
 Jag känner mig rätt lost.
Skulle väl vilja fortsätta på ett sätt men på ett sätt inte.
 Är rätt less på alla jävla lån och allt skit.

Annars jobbar man på, fick ju inte så mycket tider i sommar,
men jag har tagit på mig extra så lite pengar bör man väl få iaf.
Tog ut 2 veckor semester i slutet av juni början av juli och sedan har jag tagit ut så jag ska vara ledig v 31 med,
då ska jag och Peter åka till Rättvik.

Jaja har inget roligt att säga för tillfället så jag återkommer väl vid ett senare tillfälle.
Fridens liljor ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0