Fröken fröken

För er som av någon anledning fått för er att det är roligt att åka tåg... så är inte fallet.
Igår åkte jag återigen till Östersund och jag gruvar mig för att åka på torsdag.
Är lite sur på den mupp som planerat staden också... de går ju uppåt hela tiden, smart drag asshole.

Nu ska vi inte vara bitter. Någon som varit o sett Män som hatar kvinnor? Jag vill fan se den, vill även se Benjamin Button så om någon inte sett filmerna och kan tänka sig gå kan ni ju hojta till. Håller fortfarande på läser Män som hatar kvinnor och det går riktigt segt, fattar inte varför för jag brukar vara snabb att läsa men så är det iaf.

Måste sätta igång att läsa skolböckerna också. Vi har en dugga som ska vara klar senast 10 mars. Skoj!!! Jag blir så jävla glad, 3 ggr får man kugga den. BLÄÄÄÄÄÄ. Till detta har vi en statistikgrej att göra och en tenta.

Vem är intresserad av SPSS? Ärligt?!

Nu bittra man ur igen.. Ja men kan man annat än bittra på detta kukliv =/ Förövrigt betalade jag räkningar på över 8000 denna månad.
GUD HATAR MIG (om han/hon nu finns vill säga)


Kommentarer
Postat av: Ollee

Inte bara jag som är bitter tror ja :P

2009-03-03 @ 16:38:34
URL: http://ollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0