Hemma igen

Så var man hemma igen har haft en riktigt trevlig helg.
Känner mig dock väldigt förvirrad. Hur kan livet kännas så bra men på samma gång så dåligt?
FB har så rätt men samtidigt är det så svårt att bara acceptera eller?


Hinder - Better than me har fastnat i huvudet på mig. Himla mysig låt och rätt tänkvärd text.

Gjorde tentan förra veckan trots att jag inte trodde jag skulle
klara något men förhoppningsvis med lite flyt så gick
det vägen iaf.

Förra veckan fick jag besök också av Krister, Lena och Love. Kändes lite
konstigt att de kom och hälsa på men de va trevligt. Träffade även
Noel förra helgen så de va en riktig bäbis helg. Varför får alla för sig att skaffa
barn? De roliga är kommentarerna man får av småbarnsföräldrar, Jag har fått
höra samma jävla mening mer än en gång "när ska du skaffa barn då?"
Mitt svar till er är "man ska ha någon att skaffa barn med först och främst och för det
andra så vill jag faktiskt leva innan jag låser upp mig för resten av livet"

Vem vet jag kanske aldrig skaffar barn =O skrämmer det er?


Jag o Love








Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara för att man skaffar barn så låser man sig inte!.

Barnen kan följa dig överallt,allt har bara hur man själv vill ha det när man skaffar barn. Mina 4 barn har då varit med jämnt,kanske inte på krogen men annars har jag aldrig lämnat de hemma!..Krogen kan man gå på ändå..

2009-04-01 @ 22:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0