Metaltown vs Sweden rock festival

Ja jag vet jag har tjatat om Sweden rock sedan förra året men än så länge känns det som att biljetterna vi köpt inte är värd pengarna. De finns säkert de som tycker att Sweden rock ska ta dit massa bra artister men för min del så tycker jag det bara är gubbrock, massa 80 tals band, inge fel med de men
* Europe
* ZZ.-top
* Heaven & hell
* Volbeat
*Twisted Sisters
* In flames
*Hammerfall
*Motörhead
*Uriah Heep
mfl... ( se sweden rock )
2000 kr st för biljetterna + resa och boende i Sölvesborg. De är rätt dyrt och rätt magert med arister. Iof är inte alla artister klara men just nu lockar Metaltown mer.

Metaltown håller ju till i frihamnen i Gbg så man tappar väl lite festivalkänslan men de ska dit en hel del bra band:
*Slipknot
*Marilyn Manson
*Disturbed
*Volbeat
*Children of Bodom
*Dragonforce
*Evergrey
mfl ( se metaltown )

Jobbigt läge, stämningen är så bra på SRF men samtidigt så lockar banden på Metaltown så himla mycket mer + att deras biljetter är billigare.

Man kanske skulle gå på bägge? =D Riktigt festivalsommar? Någon som är på?

MARILYN MANSON - ROCK IS DEAD



Kommentarer
Postat av: Jonas

Metaltown och Sonisphere blir det i sommar båda är bokade. http://www.sonispherefestivals.com/se där kan du läsa lite mera :) Mera band kommer nog till under våren, biljetterna släpptes igår tror jag det var. Men Metallica är juh värt pengarna redan där 1000 spänn å lite festival med tält. Rock on /j

2009-03-09 @ 20:48:50
Postat av: Ollee

Jag ska troligtvis på Metaltown! :) Sonisphere lockar också en hel del.. främst Lamb of God då.. men även Metallica skulle va skoj o se.. men Lamb of God, herrrreeejävlar vilket grymt band.

2009-03-10 @ 23:00:20
URL: http://ollee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0