Passivt bloggande

Jag har inte skrivit på länge, har inte så himla mycket att skriva heller så de kan ju bero på det =P

Idag blir det aerobics, har legat i som sjutton nu med morgonpromenader, grötfrukost och träning flera ggr i veckan, man får ju passa på när man har mycket fritid samt när man ser att vågen börjar skena iväg...

Har lyckats hålla mig frisk nu också så håll er borta om ni är sjuka för november månad ska de tränas mycket så då har jag inte tid att vara sjuk..


Som sagt har inte så mycket att säga.. Vi syns på aerobicsen ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Frida

Shake that ass bitch and let me see what you got!

2009-10-12 @ 19:29:07
URL: http://metrobloggen.se/FridaB
Postat av: Sandra

Haha tro mig du vill inte se det =P

2009-10-15 @ 11:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0