Bara allmänt pladder

Sämst på att uppdatera.. kanske skulle ta o skaffa en ny blogg eller återgå till den gamla? Eller bara förnya den här för den känns rätt tråkig..

Satt och tittade på kort förut, tänkte att jag skulle lägga in dem på datorn men då hittade jag inte sladden (naturligtvis) så de får väl bli någon annan gång.



Slutar jobba nästa vecka och har inte hört från de jobb jag sökt vilket är lite tröttsamt, kommer inte vara så kul att gå hemma tills i slutet av november. Håller tummarna att de hör av sig oavsett före midsommar iaf med tanke på att de skulle hört av sig för flera veckor sedan.


Nej nu ska jag göra mig klar att gå till vc, måste kolla om det är foglossningar jag fått eller om de bara är min kära lilla kropp som är allmänt klen. Törs inte ställa mig på vågen längre har gått upp så in i helvete säkert 6 kg. =( och jag har mer än halva tiden kvar. *suck* Den 5 juli ska vi på ultraljud så de ska ju bli spännande =)





Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Haha, yes det gjorde jag! :P

2010-06-17 @ 20:22:45
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0