Kusin vitamin

Nu är han född... min 24 år yngre kusin =P
Är så glad för min farbror och hans fru. =) Är ju deras första barn som de har väntat ett tag på nu. (lät som de båda var 50 år =P men de är bägge två kring 35 år) Han föddes tydligen bara för någon timme sedan typ 20-21 kanske så jag vet inte så mycket mer än att han är född. Blir spännande och se vad han får heta.

Är fortfarande sjuk, känns förjävligt rent utsagt. Jag har inte tid att vara sjuk... men ja vad gör man?
Har läst ut snart två böcker, den otroligt tjocka boken Jack av Ulf Lundell... väldigt speciell bok men jag gillar sättet han skriver på. Sedan nu håller jag på med en annan bok, någon kriminalare som är lite si så där. Har ett helt gäng böcker att läsa så de blir inte så mycket tid framför tvn =P Min kurslitteratur kom dock idag så jag borde väl hämta ut den i morgon och läsa den istället men de är ju så mycket roligare med skönlitteratur. =P


Dags att lägga sig i badkaret igen tror jag.. typ 5-6 gången idag, ser väl snart ut som ett russin men jag håller på fryser ihjäl och det är inte speciellt kallt här heller 24 grader...

Känner mig aningens vek och som en riktig gnällspik =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0