Hör och häpna jag tror knappt det är sant!

Undertecknad var och dansade igår =O och ännu värre hon hade faktiskt roligt. Hehe följde med på buggkurs fastän man inte kan dansa men roligt hade jag iaf. Strax innan var jag på ass n legs på etic och det var sjukt mycket folk där eftersom de är öppet hus veckor men men... Känns idag kan jag säga!

Fick godkänt på senaste tentan också... härligt. Nu börjar man äntligen komma ikapp.

AK har lovat komma ner (blir det verkligen ner? låter dumt att säga komma västerut :P) och hälsa på något framöver, ser jag fram emot. Var några år sedan sist nu. Du håller väl va du lovat nu då? =P

Bubbas ska få löneförhöjning, förtjänar han som han sliter och han lät riktigt glad och nöjd. =)

Ska färga håret på min kära granne sen tur man är proffs =P Kvällen blir lugn som fan men de känns bra, orkar inte hålla på ränna runt ska dessutom jobba i helgen.

Skit tråkigt inlägg blev de här men det skiter jag i för just nu idag känns livet jävligt lätt och skönt, inte ofta de flyter på så här så man måste ju passa på att njuta.

Enjoy the day, I know I will

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0