Vem är du? Vem är jag?

KÄRA SNOK!

Jag har observerat dina patetiska försök att snoka, jag vet att det ligger i din natur men det vore trevligt om din falska fasad kunde uppenbara sig för mig så jag fick veta din verkliga identitet.

Bakgrund:
Jag vet en person som granskat alla mina göranden de senare åren, trevligt att någon kan vara så otroligt intresserad av en så pass tråkig människa. Jag vill inte göra dig besviken men mitt liv är inte speciellt intressant vilket du nog kommit fram till. Men skulle du mot förmodan hitta något intressant så kan du ju hojta till för jag har då inte hittat något.
I vilket fall så är jag ju inte säker på att de är du som är boven i dramat. Nog för att du som sagt hållt ett öga på mig i X antal år (trodde du inte jag visste det?) men jag förstår inte varför du skulle göra detta?

Brottet!
Haha de är inget brott det är bara störigt. Någon addade min msn och utgavs sig för att vara någon de inte är. Mer spännande än så är det inte, MEN det är inte första gången och jag börjar bli nyfiken på vem det är som är den fege krake som inte törs vara sig själv. Personen utgav sig för att vara en kille från Sundsvall, (86a sa "han") och "han" sa att "han" hittat mig på nightlife. Ingen person hade varit inne på min nightlife och när jag frågade vad "han" hette där så sa "han" att jag skulle skita i det och loggade ur. Jag vet att det är en fejkad person, jag vet att det inte finns någon i Sundsvall i den åldern som heter så. Det komiska i de hela är att jag fattar inte varför du addade mig om du va ute efter att snoka eftersom du aldrig säger något. Vad tror du att du ska få veta genom att bara finnas på min msnlista? Vem du nu än är så lovar jag att du kan ställa de frågor du vill så svarar jag. Du behöver inte skaffa en fejkad msn och försöka söka någon information den vägen. Ställ bara din fråga, så svarar jag.

V arför bryr jag mig?
Det gör jag egentligen inte. Jag har inte brytt mig om att ta reda på vem du varit förr och jag har inte sånt stort intresse i det nu heller. Jag tycker bara synd om dig eftersom det tydligen är något i mitt helt ointressanta liv du finner väldigt intressant. Och om jag nu kan ge dig de upplysningar du söker så kan du ju sova gott hädanefter i full vetskap om vad som händer och sker i mitt liv.

Belöning utfästes
Till den som kan hitta det intressanta i mitt liv. Belöningen är beroende på vad ni hittar för något intressant men eftersom jag är en fattig student så förvänta er inget roligt. Ära och berömmelse är väl en belöning i sig?






Kommentarer
Postat av: Veronica

kolla människans IP nummer så kanske de går att se vem de är...

2009-01-22 @ 14:23:46
Postat av: Sandra

Hehe ääh så nyfiken är jag inte. :P Bara lite komiskt tycker jag

2009-01-22 @ 23:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0