Pinsamt dålig uppdatering!

Pinsamt dålig uppdatering av mig.. man får skämmas! Har varit en intensiv sommar. Vi har varit till både Riga och Rättvik och hunnit gjort en hel del grejer emellan det. Kändes jobbigt när Peters semester tog slut och jag blev själv hemma på veckorna igen =(

Känns som tiden går sakta och det är långt kvar tills vår lille bäbis kommer. 12 veckor kvar.

Vi har köpt en hel del grejer men långt ifrån allt

Orkar faktiskt inte skriva så mycket idag. Har varit vaken så himla länge. Så här fet var jag i slutet av juli när vi var på Carro och Martins bröllop. Undra hur man kommer se ut i v 40`? =P
Barnvagnen vi köpt, eller ja en likadan iaf.


Kommentarer
Postat av: Frida - blivande mamma

Då ska du få ca en vecka innan mig. Vi är beräknad 2 december :) Spännande! :D

2010-08-31 @ 20:21:04
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0