Till dig från mig

Ibland är det lätt att förhasta, och tro och säga saker baserade på en historia som man hör från en person man egentligen inte riktigt känner. Eller bygga uppfattningar utifrån en bild man har av en person man känt en kortare tid. Jag tycker inte du ska vara bitter, och jag tycker inte du ska dömma utan en helhetsbild. Tro mig att den bild jag har av situationen inte är densamma som du har. Min version är inte ens i närheten av din.


Kryptiskt? Jag tror nog du fattar ;-)

Annars? Det är väl ingen hemlighet att jag och Peter bestämt oss för att försöka igen. 2 månader av velande och ovisshet har nu lett till detta beslut och om det är rätt eller fel får väl tiden utvisa. Även om jag är skeptisk efter allt som hänt så känns det hitills väldigt bra men allt är ju långt ifrån löst men vi tar det en dag i taget. Ingen brådska.

Jag vet att det inte är många som är positiva till detta och tycker att jag gör fel som ger det en chans till efter allt som hänt men jag känner att jag måste gå den här vägen, jag vill se om det kan fungera. Kommer nog ångra mig om jag inte ger det en chans.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0