Uppdatering

Måndagsuppdatering:

I helgen jobbade Sandra, och det var väl helt okej antar jag. Va kul att träffa damerna, träffar dem ju bara varannan helg numer. Lisa hade som förslag att ha vinkväll nått framöver lät ju trevligt men då ska tiden finnas... =/

Annars var det en lugn helg, i fredags var jag med Peter o Stoffe och tittade på när de tävlade mot varandra nästan på liv eller död =P  och lördagen spenderade jag hemma eller ja hemma och hemma var väl att ljuga men mitt andra hem då.
Igår va jag på hockey i Kovland och jag trodde seriöst att jag skulle frysa ihjäl.
Men det blev ju vinst iaf =)

Jaja de va förra helgen, nästa helg blir det Huså med hjärtat. Blir mysigt att komma iväg till fjällen, och förhoppningsvis så fryser man inte hjäl. (kan vara läge att tänka på hur man klär sig kanske?)
Hoppas på att sluta tidigare eller ta ledigt hela fredagen så vi kan komma iväg i hyfsad tid =)

Skulle kanske vara läge att inhandla bra skoterkläder men när ska de ta slut på alla utgifter?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0