Livskrisen!

Jag vill fast jag vet inte vad jag vill fast jag vill nog ändå.....

Förvirrande? För mig med!!

Livskrisen är ett faktum!

Snart 25 år.. halvvägs till 50 och vart är man i livet? Lever man det liv man verkligen vill?
Jag bor ensam i en tvåa i Timrå centrum tillsammans med mina två hårbollar, som förutom att håra ner
lever om som fan vissa nätter (tur för dem att de är är söta). Varje morgon får man kliva upp tidigare än det borde vara tillåtet för att åka till jobbet (bara resorna är att slösa bort sitt liv). Sedan sitter man på jobbet hela dagen och när dagen är slut tar man den där långa resan hem, försöker äta något och har man tur så lyckas man få något gjort innan man går och lägger sig. Så går veckan, alla dagar o år... (fattig bonddräng) Sedan har man ju två jobb så lediga dagar finns det inte så många av, och detta för att? Man är en fattig jävel som ändå inte har något liv. Fritid vad är det? Och vad ska man göra när man är ledig i vilket fall?

Detta är INTE det liv jag vill leva!

Så jag antar att en förändring vore på sin plats! Har en del grejer på g som känns spännande och som skulle
kunna leda till en rolig och positiv förändring i min tillvaro.

Allting som jag vill kan jag göra?

BTW HAR SNYGGASTE OUTFITEN PÅ JOBBET IDAG.. LÄGGER UT EN BILD NÄR JAG KOMMER HEM =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0