Klagosång

En vecka.. oj fan va dålig ja är på att uppdatera..
De var fantastiskt roligt i fjällen.. ska lägga upp lite bilder ikväll =)


Ännu en vecka har fröken Danielsson genomlidit och hon börjar se ljuset i tunneln :P
hahaha näärå ja skoja bara för fröken Danielsson ska nämligen inte vara ledig förrän nästa fre.

Jag jobbar alltså 11 dagar i rad, ledig en dag och sedan jobbar jag 6 dagar är ledig en dag och sedan jobbar jag 7 dagar innan jag är ledig en helg. Fantastiskt roligt!!!!

Helgen är fullspäckad av roliga tillställningar iaf så jag är ändå nöjd.

Jag har blivit beroende av tradera, detta slutar inte väl. Finns många fina grejer där och tyvärr lämpar sig inte tävlingsinstikt så bra i såna miljöer. Nu ska jag återgå till min budgivning, så jag återkommer senare med bilderna från helgens bravader! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0