Nu är bollen i rullning

Nu sker det, allting går så snabb så jag hinner inte med men det blir säkert bra. De är ingen idé att tveka.
Känns tungt med mina små troll vad händer med dem? Antar att de får flytta till mamma (om hon är snäll och förbarmar sig över mina små hjärtan) men det känns ändå tungt. Hur ska man kunna överge dessa två sötproppar?

                            Bubbas                                                     Passoã


Fredag idag iaf :-) Skönt de, slutar tidigt idag (observera att när jag säger tidigt menar jag 16.30 vilket betyder att jag är hemma 17.30) så jag hoppas vi kan hitta på nått skoj ikväll. Tänkte väl se film och mysa.

Hoppas ni får en trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0