Monday update!

Gud va sämst ja är.. det är mer än en vecka sedan vi var till fjällen och ändå har jag inte fixat upp några bilder. Skäms på mig!!
Får väl ta det som kvällsprojekt.

Helgen har varit helt fullbokad, i fredags efter jobbet åkte jag och Peter till Njurunda för Peter hade lovat att stå och ta emot inträde ute i Njurunda på Street Rulers när The Go Getters spelade så man kom inte i säng förrän vid 2 och klev upp 7 på lördag för att åka och jobba. När jag jobbat klart åkte vi hem till Veronica och Nicklas för Nicklas den gamle mannen fyllde ju år =P
Var en hel del folk där och lilla Annie var ju vaken också, såå söt ;)
Och igår efter jobbet var vi på Buddy Holly (som alla andra i hela Timrå/Sundsvall) på Eon Arenan. Va skit bra det =)

Nu sitter jag på jobbet, tillbaka till vardagen eller något =P
Peter han har sportlov så han ska åka till fjällen kväll så jag får inte träffa honom på en vecka =(
Känns lite drygt, kommer sakna honom.


Älskar dig hjärtat =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0