En lista...

Hittade i min blogg när jag backade något år tillbaka rättare bestämt 25/11-08 en lista över vad jag ville göra innan jag fyller 30
De punkter jag hade var:
  • Åka på semester med tjejerna.
  • Ta examen
  • Få ett fast, välbetalt jobb.
  • Bli sambo
  • Gifta mig? (den kanske man skulle skrivit innan 35 =P)
  • Få barn (ska jag ha barn, vilket jag inte vet om jag vill, så vill jag ha mitt första före 30)
  • Lära mig spela gitarr.
Exakt två år senare den 25/11-10 så föddes Vincent och sambo blev jag ju också 2010 så jag har alltså lyckats avverka två av punkterna på listan :P Snacka om att man utvecklas, man pratar om att barn utvecklas men när jag går tillbaka och läser gamla inlägg som jag har gjort så fascineras jag över hur mycket man har förändrats på så kort tid.

Appropå utveckling så är Vincent snart 3 månader, tiden går ju så sjukt fort. Han har fortfarande inte en riktigt bra dygnsrytm men jag jobbar på det. Han är väldigt olik sig om man jämför med hur han såg ut när han föddes han har blivit dubbelt så tjock och ser piggare och mer "med" ut. Han har inte börjat skratta än, som värst flinar han men jag jobbar på att få till ett litet skratt från unge herr Magnusson.
Nu ska jag återgå till att läsa mina gamla blogginlägg och fortsätta att ha roligt åt mig själv innan det är dags att agera husmor igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0