Mina syskon

Dag 11 – Mina syskon

Jag har två syskon, en syster som är 12 år äldre än mig och en bror som är 1 år yngre än mig. Jag tycker att jag alltid har stått mina syskon relativt nära, vi försöker ställa upp för varandra så mycket som möjligt. Även fast det skiljer 12 år mellan mig och min syster har vi alltid varit nästan mer som vänner än syskon och jag står även rätt nära min bror fastän han pratar jag väl inte lika mycket med som min syster men o andra sidan är han inte mycket av en pratare.

Jag älskar mina syskon de är skönt att ha dem att vända sig till om man behöver.


Kommentarer
Postat av: Syster

Tur för dig det... ;)

Love you too

2011-02-18 @ 14:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0