Mode, vad gillar jag?

Dag 10 – Mode, vad gillar jag?

Ja vilken bra fråga jag har aldrig varit mycket för mode men förut klädde jag mig väl lite rockigare eller vad man ska säga men de har väl klingat av mer och mer.
Idagens läge så tar jag på mig de jag har i garderoben som jag inte är för tjock för. Kan säga att man har några kilo kvar innan man är tillbaka på matchvikt :P Blir dock mycket amningströjor för de är praktiskt om man åker någonstans så i dagens läge går man klädd som de flesta mammor i de som är bekvämt och praktiskt (för de mesta iaf) och de som passar av kläderna man hade innan graviditeten.





Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Åh tack så mycket vännen!:)

2011-02-15 @ 11:58:30
URL: http://byllisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0