Min dag

Dag 06 – Min dag

Ja klockan är ju inte så mycket än, bara halv tolv så min dag har inte riktigt kommit igång. Jag började morgonen med att amma Vincent och sedan somnade han om så jag låg och tittade på tv. Sedan har jag rensat lite kläder som jag köpt via tradera till Vincent så jag valde ut de jag skulle ha kvar och resten får jag väl sälja bort. Får nog vara bra med shopping till Vincent på ett tag, måste nog ta och sälja bort lite kläder han växt ur också =)

Nu har Vincent vaknat igen så de är väl blöjbyte och amning på g igen och sedan hade jag tänkt städa de ser ut som en tromb gått igenom förrådet (jag och Peter har kommit underfund med att vi bor i ett förråd de är åt helvete för litet här vi förvarar bara massa saker överallt).

Sedan får vi väl se vad dagen har att erbjuda. Kanske en prommenad? Får se om vi får nå besök eller något annat trevligt de är ju fredag så de blir säkert en trevlig kväll oavsett =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0