Mina föräldrar

Dag 03 – Mina föräldrar

Min mamma: Min mamma bor tillsammans med min pappa och tre katter (varav två har hon fått ärva av mig) i urskogen. Hon var 28 när jag föddes så då kan ju ju räkna ut hur gammal hon är, hon är äldre än 28 år iaf. :) Hon har fött 3 barn, jag har en äldre syster och en yngre bror. Min mamma är en timid kvinna som kanske inte alltid tar för sig som hon borde och sätter andras välfärd före sin egen. Hon har fibromyalgi och har varit sjukpensionär i några år nu.
Min pappa: Pappa är egenföretagare han har ett byggföretag och han är 5 år yngre än min mamma och min pappa har två biologiska barn vilket är min bror och jag själv även om han alltid kallar min syster för sin dotter och behandlat henne som det (vad jag vet iaf). Min pappa är tempramentsfull och har verkligen sitt baransinne kvar. Han har som sagt eget företag och han jobbar nästan jämt.

Mina föräldrar: Mina föräldrar har betytt mycket för mig och betyder mycket för mig. Jag ringer hem till mina föräldrar främst min mamma (pappa är ju ändå som sagt nästan aldrig hemma) nästan varje dag. De bor några mil ifrån mig och jag träffar dem inte så ofta och det tycker jag är hemskt tråkigt. Jag kan känna igen mig i bägge mina föräldrar, jag är tempramentsfull som min far (kanske inte lika mycket dock :P) och jag har en tendens att sätta andra före mig själv som min mamma. Jag har alltid kunnat prata med mina föräldrar om allt och vi har en nära relation. Ingen är perfekt men jag är den jag är tack vare mina föräldrar på gott och ont och jag skulle väl vilja påstå att de inte gjort ett allt för dåligt jobb?

Kommentarer
Postat av: Frida

Dom har gjort ett riktigt bra jobb gumman! :)

2011-01-17 @ 22:27:46
URL: http://byllisfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0