Presentation av mig

Dag 01 – Presentera mig själv

Sandra heter jag och jag är 25 år gammal. Jag kommer ursprungligen från Ljustorp där jag är född och uppvuxen.
Jag flyttade till Timrå när jag var 20 år och har sedan blivit kvar här.
Bor i dag i en 2a i Timrå med min sambo Peter och våran son Vincent som är född i november 2010.

Jag gick estetiska programmet med inriktning musik när jag gick på gymnasiet och jag hade sång som första instrument och trummor som andra val. Efter gymnasiet har jag provat på att göra en hel del olika saker jag har jobbat inom restaurang, jobbat på dagis, jag har jobbat som handläggare på Bolagsverket, jobbat som kommunikatör på Comhem och har för tillfället en anställning på K-rauta sedan snart 3 år tillbaka jag är dock mammaledig därifrån nu. Jag har nästan jämt haft mer än 1 jobb och har även pluggat både till gymnasielärare (gick 2 år innan jag hoppade av) och till personalvetare (läste lite mer än 1 år).

Jag har två syskon en 12 år äldre syster och en 1 år yngre bror, båda bor i Timrå.

Ja de var en kort presentation av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0