Vincents dag

Började morgonen ca kl 5 med att stånka och låta så att mamma skulle tro att jag var vaken när jag egentligen bara låg och släppte mig lite. Stånkandet höll jag på med fram till kl 9 o jag småsnuttade väl lite någon gång men mamma fick inte sova speciellt mycket eftersom jag låg bredvid henne. Klockan nio vaknade jag dock riktigt och då åt jag och efter jag ätit så lyckades jag kräkas mig själv i ansiktet då mamma lyfte mig samtidigt som jag kräktes.
Sedan låg jag och myste med pappa en stund och då kräktes jag på hans sida av sängen.

Sedan skulle mamma och pappa äta frukost och jag blev placerad i min vibrerande babysitter och där passade jag på att skita men jag sket inte lite grand utan rejält vilket gjorde att de rann utanför blöjan så de blev bajs på babysittern, på min body och på mina strumpor. När mamma då skulle byta blöja på mig så passade jag på att pinka när hon böjde sig ner för att ta upp nya kläder åt mig så jag lyckades pinka på mammas ben, på golvet och på kläderna hon tänkte ta på mig.

Efter det gick jag och la mig de är tröttsamt att vara liten ;)

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Hahaha. Kan tänka mig att ni var måttligt glad ;)

2011-01-10 @ 11:35:10
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0