Sorg i mitt hjärta

En sorgens dag, mitt hjärta känns otroligt tungt just nu. För 3 veckor sedan fick jag ett samtal som jag inte ville ha men som jag visste var oundvikligt att det någon gång skulle komma. De ringde från sjukhuset och sa att mormor blivit sämre hon hade legat där en vecka då och att de inte trodde hon skulle överleva. Vi åkte in hela släkten och det var verkligen jobbigt att se henne så dålig. Men sedan så höll hon ut och till slut fick hon åka hem. Hon hann vara hemma 2-3 dagar sedan var vi dit jag och min syster, det var sista gången jag träffade min mormor och bland de sista hon sa till mig var "ha det bra Sandra". Hon fick åka in igår igen och i morse gick hon bort.

Känns overkligt, samtidigt vet jag att det kanske var bäst för henne men det gör ont för oss som är kvar.

Sov gott lilla mormor jag kommer verkligen sakna dig.

Kommentarer
Postat av: Inger

Kramar till dig. Tänk vilken tur hon hade som hann få se det bästa du gjort i livet. Att hon hann få uppleva att du vart "mamma". Det är det du ska bära med dig i allt detta. Hon hann se det bästa du har. Det är min största sorg att mina föräldrar inte hann få vara med om att bli mormor och morfar. Dom hann aldrig se det bästa jag gjort mina barn. Kramar

2011-06-24 @ 10:30:00
Postat av: Jenny

Massor med kramar till dig Sandra! Beklagar sorgen :(

Det är bara att ringa om du känner att du vill prata! Kramar!

2011-06-24 @ 11:46:33
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0