Mitt favoritminne

Dag 17 – Mitt favoritminne

Ja mitt favoritminne.. va svårt. För det första ska man väl säga direkt att man har dåligt minne så de är väl lite si och så där med minnen. Mitt absoluta favoritminne är ju dagen när Vincent föddes naturligtvis, finns ju inget som slår känslan av att få barn, och det sjuka är att kärleken och den där underbara känslan bara växer =)

Som sagt exakta minnen är inte riktigt min grej men jag och Peter har gjort många otroligt roliga saker och förra sommaren (fastän jag var gravid, tjock som en flodhäst o hade fruktansvärt ont i fötterna) var nog bland de bästa (om inte den bästa) som jag någonsin upplevt.


Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Tack för tipset. :)

2011-03-30 @ 11:07:26
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0