Ny blogg!

Några sanningar om mig! Tänkte egentligen hålla mig mer opersonlig här men lite måste ni väl ändå veta?
  1. Jag har aldrig testat droger. (om man inte räknar alkohol som en drog)
  2. Jag har ljugit om min ålder.
  3.  Jag har fobi mot höjder, nålar och blod
  4. Jag är beroende av nässpray.
  5. Jag är en ganska dålig förlorare.
  6. Jag har aldrig krockat men däremot parkeringsskadat en bil.
  7. Jag är inte speciellt ekonomisk.
  8. Jag har en tatuering och 2 piercingar + 4 hål i öronen.
  9. Jag har ljugit om min vikt.
  10. Jag tycker inte om att simma jag kan få panik när jag inte bottnar.
  11. Jag har en ätstörning.
  12. Jag har lite åldersnoja.
  13. Jag har börjat få gråa hår.
  14. Jag har aldrig brytit något ben i kroppen.
  15. Jag hamnade på sjukhus för att jag druckit för mycket alkohol när jag var 16.
  16. Jag har i princip bara varit singel i 6-7 månader totalt sedan jag var 13 år.
  17. Jag är beroende av min telefon.
  18.  Jag är även beroende av musik, måste lyssna på musik varje dag.
  19. Jag är värdelös på att rita.
  20. När jag var 18 år blev jag livrädd när jag var på spökhuset på Grönan.
                                                                                                                                                                                                         
Ja, finns väldigt mycket att säga om mig så är det något speciellt ni vill veta får ni väl fråga (den som aldrig frågar något får inget veta heller) annars kanske jag försöker mig på något sånt här längre fram vem vet. Var det något av det här du inte visste eller blev förvånad över och isåfall vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0