Decemberbiljetten!

Så var biljetten köpt =) Nu har jag beställt biljetter åt mig och bror, 4 dagar i Sveriges rockmetropol Norje à 4000 kr.
Värt det? Vi får väl hoppas det. Var inte besviken förra året. Är lite less bara att det inte är en enda jävel som vill följa med alla sitter på sina lata arslen hemma och säger att de vill åka men de har inte tid och råd.... Kom igen nu de är ju skoj och hur kul är det att sitta i Timrå hela sommaren? SKÄRP ER!

Jaja jag ska iaf åka och jag ska ha skoj. Tänkte försöka fixa annat boende i år för rockcampingen var ingen höjdare. När man gick och la sig i tältet på kvällen höll man på frysa ihjäl och fick sova med kläderna på och när man vaknade på morgonen så hade man värmeutslag...Dessutom bodde de massa små äckliga ligister från Sthlm på campingen som förpestade tillvaron.
Någon som har något bra tips på boende?

Swedenrock kommer blir sweet men jag skulle föredra att de blev fritt från teenage rampage i år =P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0