Full rulle

I helgen har det varit full rulle... Tenta på lördag (som 1,5 timme natten mellan fredag-lördag-- SWEET =/ ) och sedan har jag jobbat både lördag och söndag. Känner mig så där måttligt taggad inför veckan... Måndagen ska jag spendera i Östersund och resten av veckan ska jag sitta hemma med hemtenta... Jippi!!!

Försökte komma igång med hälsoveckan den här veckan men det gick inte så bra.. Jag hade hyfsat mathållning men träningen gick inte alls o sedan tappade jag inspirationen till att hålla mathållningen när jag fick höra att FB fuskat. Men ny vecka ny tag right?

Har känt mig väldigt osocial på sista tiden, är många vänner jag inte hunnit träffa på ett tag nu som jag verkligen saknar. Får nog se till att försöka prioritera annorlunda.

Nee kära vänner de här vart kort och inte alls något kul men misströsta ej.. jag ska sitta vid datorn en hel vecka. Vem vet jag kanske lyckas skriva ett inlägg eller två? =P


Tills vi möts igen ;-) Va fan är de för jävla doftgran mitt i bilden? That's fucked up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0