Festival!

Det blev ingen Sweden Rock, det blev ingen Peace and Love och det blev ingen Metaltown. Besviken? Klart jag är besviken jag missade ju många bra band men men... vad ska man göra? Festivalgudarna var emot mig i år, helt klart =P

Känner mig dock taggad inför nästa år då man förhoppningsvis avverkar iaf en festival, med lite flyt men jag har lärt mig av årets misstag. Allt ska göras klart i god tid och nästa år tänker jag inte vänta på människor som inte kan bestämma sig, så ska ni med nästa år bestäm er i tid för ja tänker inte i vänta.

Nästa "festival" som står på tur är Sundsvalls gatufest. HAHAHA! Ja jag ska inte ljuga och säga att jag inte ska gå för det ska jag men jag ska nog inte se några artister, är inte så mycket där som lockar om jag ska vara ärlig =P
Men fest och goda vänners sällskap räcker gott och väl.

Ha en trevlig dag i värmen, nu ska jag återgå till den bistra verkligheten =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0