Gästbloggning!

Hejsan!
Jag har hackat (nej, inte jag heller...) mig in på Sandras blogg och tänkte göra lite reklam för mig själv. Jag heter Frida, jag är 16+ och bor i grannhuset (huset med de rosa balkongerna) till Sandra. Den nämnda sitter för närvarande och agerar hejaklack. Nej, det är inte till någon ointressant hockematch (HA! Som att det faktiskt skulle finnas INTRESSANTA hockeymatcher.). Nej det är faktiskt till våran Singstar-medley.
RÖTT LAG ÄGER, eller hur Thessis? ;)

Ikväll står Aveny på schemat. Vi ska ut och svänga våra lurviga eller vad man nu brukar säga.


Nej nu ska jag joina Sandra i hennes hejaklack. Självklart hejar Sandra på rött lag.


Adios Amigos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0