Förlåt

Jag är ledsen för det som hände även om du inte tror det.
Jag ska inte sticka under stolen med att det inte var nå snällt eller smart men ja menar det när jag säger att det absolut inte var meningen att det skulle hända så där.

Jag tycker samtidigt att all skit du kastat (även om ja förstår att du är arg) är till viss del att gå överstyr. Vissa saker du sagt säger man bara inte. Tänk på att du själv inte är felfri och har betett dig väldigt illa du med. Du verkar glömma vem som gjort vem illa först, och att det faktiskt är du som sagt du inte vill vara med mig längre, att du inte älskar mig, osv...

Varför bryr du dig om du inte älskar mig?
Förlåt iaf även om det inte betyder mycket. (jag vet ju hur mycket dina ursäkter betytt för mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0