2010

Ja nu känner jag mig väl beredd att kunna skriva en rad eller två. Det har gått snart 2 månader sedan Peter gjorde slut och efter mycket fram och tillbaka så har vi nu brytit helt. Eftersom detta kan läsas av vem som helst så tänker jag väl inte gå in så mycket på detaljer, det är tråkigt att det blivit som det blivit och att han tagit de val han gjort men nu är det så och det får man leva med.

Annars så började jag på mitt nya jobb för någon vecka sedan och jag trivs väl rätt hyfsat än så länge, förutom att jag hatar att kliva upp så jävla tidigt på morgonen. Känns verkligen toppen när man gör som idag också och råkar kliva upp en timme för tidigt och inte upptäcker det förrän man ska gå. Jippi!

Annars flyter väl allt på som vanligt, eftersom jag har två jobb nu och inte har mått så där superbra så har ju träningen påverkats men det ska jag väl ta tag i nu. Kommer ju en sommar att sträva efter även i år =P

Nu blire bara massa onödigt pladder.. tänkte bara säga att jag lever och att jag överlever framförallt =P




/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0