Ännu en dag...

Idag har jag av inte alltför konstiga anledningar varit trött, det har jag varit i flera månader men så blir de när man sover för lite och min kära vän säger till mig konstant att jag ska gå o lägga mig men jag lyssnar inte med det örat =P

Har gått bra på jobbet dock, men bävar inför nästa vecka då vi ska stå på egna ben. De kommer vara en pärs utan dess like. Men man får väl försöka bita ihop o gilla läget. Jobbar blandade tider nästa vecka och det känns lite si så där, iof bara en sen kväll men ändå. Det suger, hoppas jag får åka med Ellenor hem.

Idag har jag betalat räkningar också, det var fan inte nå skoj kan jag säga. Hade ut en riktigt bra lön den här månaden men likt förbannat står man med en halvtaskig ekonomi efter räkningarna är betald, det säger en hel del om summan. Men CSN de jävla mupparna tog ju sin beskärda del 3500 typ.

I överlag har det varit en bra dag, förutom min ekonomiska baksmälla. Kvällen tillbringade fröken Danielsson nere på varvet med fröken Johansson och drack kaffe och snackade skit och det var förjävla trevligt. =)

Btw Jag trodde aldrig man skulle ha sån nytta av att ha ett datasnille till ex.. Tack Krister =)

Nu ska jag dock ta och lägga mig. Har en känsla av att det vore lämpligt..

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0