Snart är det fredagsmys!

Blev inget kort igår pallade inte att fotografera och det var slut på batteri i min kamera.

Idag är det fredag och det betyder (iaf den här veckan) att jag snart är ledig i 2 dagar. Hahaha helt sjukt va jag har längtat. Tyvärr har min vapendragare gått och blivit sjuk så jag vette fan hur det blir i morgon men allt brukar ju lösa sig. Det gäller ju allt.

Får väl be en viss person om ursäkt, har ju redan gjort det 2 ggr men kan ju lika gärna göra det en tredje gång. Dessutom offentligt.
                             Förlåt Peter för igår
Fråga inte ens varför jag ber honom om ursäkt, ja betedde mig som en jävla idiot, men så blir det när ett sårat hjärta tillåts ta beslut som hjärnan borde göra.

Idag blir det förhoppningsvis filmkväll eller vinkväll eller både och???

1,5 timme kvar. Lovely!

                                                      Snart är det fredagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0