Time goes by so slowly

8 veckor kvar.. känns som en evighet. Har dock inga större åkommor annat än gnällsjuka (men den har jag alltid haft mer eller mindre), lite sentimental (med lite menar jag mycket jag bölade som en idiot häromdagen när de körde avsnittet i cityakuten där mark green dör i cancer) svullen (både av vatten och av för stort intag av onyttigheter) samt lite foglossning. Så de känns rätt lindrigt dock kändes de inte så lindrigt igår för jag fick skit ont i fogarna på jobbet så de va inte alls kul men tur man känner sig bra när man är ledig =)

Idag blir det städning, tvättning (vilket jag strax ska återgå till) kanske försöka mäta ut var handtagen ska sitta på garderobsdörrarna och kanske en sväng på birsta om någon vill följa med mig. Får väl försöka betala en räkning eller två också. Sen kommer ju hjärtat hem ikväll, tråkigt att jag jobbar i helgen, känns som man får så lite tid med varandra då =(

Om 3 veckor då äre Volbeat konsert!!!!
Fan va jag längtar!!
Är ju 2 år sedan man såg dem sist, kommer nog inte ens komma i närheten med stämningen på SRF men som gravid så får man väl nöja sig med sittplats i sporthallen i Sundsvall =P

Bäst man sätter lite fart, så man får något gjort. =P

VOLBEAT - THANKS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0