Packa pappas kappsäck

En era har nått sitt slut, nu ska Skogsvägen överges. Igår började jag packa ihop lägenheten och insåg att man har mycket skit. Tyvärr är man inte den bästa på att kasta saker så man har väl tur att vi flyttar till ett hus med lite utrymme i ;) Har bott i det här området i 6 år så det är ju lite vemodigt att flytta. Jag har trivts med att bo i Timrå nära till både släkt och vänner, men även om det känns lite vemodigt så känns det samtidigt som man ska påbörja ett stort äventyr. Det känns jätte spännande med hus så jag ser faktiskt framemot att flytta.

Sorterade även barnkläder igår som jag ska sälja bort, sjukt vad tiden går fort och vad mycket kläder han redan hunnit avverka. TIll skillnad från många andra har jag faktiskt inte valt att spara så himla mycket, känns som att den dagen de kommer en till så vill man ändå köpa andra kläder till det barnet men jag har dock sparat en del ändå.

Känns som hela lägenheten är ett enda stort kaos de är saker överallt jag fattar inte hur jag ska kunna hinna packa ner allt till slutet av april och dessutom hinna flyttstäda.
Så känner ni er manade att hjälpa till vet ni ju var vi bor i någon vecka till iaf ;)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Buhuuu :( Sorgligt att du ska överge Skogsvägen! Har ju alltid haft dig som granne ju :(

Hoppas det blir grillning hos er i sommar då! ;)

2011-04-13 @ 11:23:36
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejsan. Hmm jag vet inte vad skivan heter men vi köpte den på sångstunden vi gick på innan.

2011-04-13 @ 14:15:43
URL: http://jennypalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0