Stressigt värre

Snart slut på april, tiden går så himla fort, bara en sån sak som att mammas lilla hjärta har hunnit bli 5 mån. Det är skrämmande va tiden springer ifrån en.

Men appro på slutet av april så är det ganska hektiskt nu, sista grejerna måste packas och vi har redan börjat köra grejer till huset. Så vi har för närvarande en halv tom lgh även om det inte riktigt  känns så för det är på något konstigt sätt grejer överallt iaf.
I morgon är det babysång och vi ska skriva papper med banken och på fredag ska vi skriva papper på lägenheten mitt uppe i flytten är det dessutom klädbytardag som jag ska på i helgen så jag har nog det jag gör misstänker jag.

Var på babycafé idag, var länge sedan jag var där för jag brukar inte gå dit längre eftersom babysimmet är på ons (mycket babyaktiviteter) men idag var det påsklov från himlabadet så då blev det fika med tjejerna och det var riktigt trevligt även om Vincent inte hade sin bästa dag.

Nä bäst man tar och gör något nyttigt känns som tiden är emot mig :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0