Det här åt jag idag

Dag 04 – Det här åt jag idag.

Haha värdelöst att skriva de här inlägget nu så här på morgon för jag har faktiskt inte ätit något än. Jag ska däremot äta frukost och de blir väl fil och flingor.

Igår däremot så åt jag köttbullar och stuvade makaroner till middag och fil och flingor till brunch. Jag är riktigt dålig på att äta, jag hinner liksom inte med mig på något konstigt sätt. Vi ska iaf börja med matlista hemma för att få ner vårt sjukt höga matkonto så jag vet att de blir spaghetti och köttfärssås ikväll... =)


Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Jag är likadan. Och dom säger ju att mjölken blir sämre om man inte äter frukost, lunch, middag men jag glömmer bort lunchen. Så det kan vara därför Elsa är less vissa kvällar kanske ;P

2011-01-18 @ 11:12:54
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0