En helt vanlig tisdag

Idag ska jag och Vincent på vår första babysång. Ska träffa några av de andra mammorna från föräldragruppen vet inte riktigt hur många vi blir men de ska bli roligt att träffa dem. Har inte träffat någon av dem sedan vi fick barn.
Har dock pratat med dem på internet för vi har en gemensam facebookgrupp så de är rätt skoj att gå in där och se hur alla har det med sina barn och läsa allas funderingar osv.

Är faktiskt rätt många jag vet som har barn och är mammaledig men ändå sitter man som ett ufo hemma.... skäms på mig. Dagarna lyckas på något sätt springa ifrån en, jag fattar inte riktigt hur de går till.. och appropå de så blir Vincent snart 2 mån....

Ja jag hänger helt enkelt inte med.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0