Min bästa vän...

Dag 07 – Min bästa vän

Nu är det faktiskt så att jag inte har EN bästa vän utan jag har flera väldigt bra vänner. Jag satt och funderade häromdagen hur jag lärt känna mina närmaste vänner och jag kom på att jag inte kan säga exakt när på vissa de känns som de bara alltid funnits där.

Jag anser att jag har nära vänner, vänner och bekanta och jag tänkte inte specifiera vilka jag anser tillhöra till de olika kategorierna för jag är rätt säker på att mina närmsta vänner vet vilka de är.

Mina vänner betyder oerhört mycket för mig och jag är hemskt glad och tacksam för att jag har dem att vända mig till i gott och ont. Jag tycker också att de är skönt att de faktiskt inte är så många av mina vänner som tagit avstånd från mig nu när jag skaffat familj dock finns det vissa vänner som har gjort mig besviken och försvunnit ut i periferin men det är väl kanske livets gång.

Oavsett mina vänner är en stor viktig del av mitt liv, jag vill verkligen inte vara utan er och jag hoppas ni vet och förstår att ni betyder oerhört mycket för mig. Jag hoppas också att ni har överseende och förlåter mig för att jag inte har den tid jag haft förut, jag har inte försvunnit för gott de är bara att lille Vincent tar sin beskärda tid men ni är alltid välkomna och jag har alltid en stund över för er, så ni vet ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0