Vad är kärlek?

Dag 05 – Vad är kärlek?

Enligt uppslagsverk är kärlek
"En stark positiv känsla av ömhet och tillgivenhet"
Jag skulle även säga att det är en gemenskap som binder samman människor.
Jag är väldigt familjeinriktad och för mig är min familj något som jag prioriterar oerhört högt.
Jag kan inte tänka mig ett liv där jag åsidosätter min familj.

Men kärlek kan vara så mycket, hur förklarar man en känsla som bara uppfyller en och gör en glad och lycklig och får en att känna sig trygg? Att vakna varje morgon mellan mina grabbar är kärlek, jag är oerhört lyckligt lottad att jag har Peter och Vincent och jag älskar dem båda väldigt mycket.

Mina två hjärtan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0