Tillbaka

Ja som sagt har det gått väldigt länge sedan jag bloggade sist. Blev less på bloggen, tyckte namnet inte passade, tyckte det var så roligt för att ladda upp bilderna tog sån tid osv...
Men nu är jag tillbaka (vi får se hur länge det håller) och förhoppningsvis ska jag ha lite mer tålamod denna gång.

Eftersom det gått sån lång tid sedan sist så gör vi väl en liten snabb presentation.

Sandra heter jag, jag är närmare 30 än 20 men jag känner mig ibland som 40 av någon anledning, men för att vara exakt är jag snart 27 år gammal. Jag bor med min sambo och min snart 1,5 år gamla son i Söråker.
För tillfället är jag arbetslös så mina dagar spenderar jag nästan till 100% här ute på solsidan.

Huset

Sambo med son

Ja de va väl en förenklad beskrivning av mig och mitt liv. Jag älskar musik, jag är en gottegris och jag har dåligt tålamod och är egentligen alldeles för social för att gå hemma, så jag sitter i telefon alldeles för mycket.

Ja det är jag typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0