När Vincent fyllde 1 år, en gång för länge sedan

Jaha de är nytt år och allt och jag har varit så duktig på att blogga... eller???

Sedan jag skrev sist har det hänt en del Vincent fyllde ju 1 år den 25 november, julen passerade osv.

Lägger upp lite bilder och går och skäms i ett hörn för min dåliga uppdatering.








Jag och Peter firade Vincent på hans födelsedag den 25/11 så han öppnade lite presenter den dagen. Han fick ett garage av en kompis till Peter och en sjungande valp, kläder, tallrikar, och en bobbycar av mamma och pappa.

Sedan kom släkt och vänner och firade Vincent på söndagen den 27/11

§


 

Ja så såg det ut på ett ungefär :)

Nu är han ju snart 1,5 så det var ju ett tag sedan men nu har ni ju fått se lite bilder iaf. ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0